טל אשד

מטפל חברתי רגשי

תודה על פנייתך

הודעתך נשלחה בהצלחה
בכל שאלה ניתן ליצור איתי קשר בטלפון:
052-380-9797

טל אשד - טיפול חברתי רגשי

טל אשד מטפל חברתי רגשי

מאמן אישי בעל וותק של 20 שנה בטיפולי גוף - נפש, בעל תואר .B.A בפסיכולוגיה. מסייע לילדים ולצוותי חינוך והוראה בבתי ספר לעבור ממצב של קושי חברתי להצלחה חברתית. מרצה ומנחה סדנאות לאנשי חינוך בנושא של מניעה וטיפול בחרם חברתי. מלווה ילדים בטיפול פרטני בקליניקה בכפר ורדים.

נוהל חרם

תכנית סדורה לטיפול בחרם שניתן לשלוף ולהפעיל כשחרם מתרחש

ניתן להשאיר פרטים כאן ונוהל חרם המלא ישלח אליך ישירות למייל

סדנת היכרות חוויתית לצוותי חינוך

סדנה בת שעה וחצי אשר מטרתה להעביר בצורה חוויתית ותאורטית התמודדות עם מצב של חרם. בסדנה נתייחס לחלקים מתוך נוהל החרם המלא. צוות המורים יקבל תכנים ויתנסה באופן שיפעיל את הרגש וימלא בהשראה וברצון לפעול בשטח.

ההרצאה כוללת סדנה חוויתית שגורמת לצוות החינוכי לחוש מחדש את הצורך הטבעי שלנו בשייכות, ומזכיר לנו מה קורה כשלפתע אנחנו נשארים לבד!

לאחר מכן יש מצגת של כחצי שעה, שבה אציג נוהל חרם עדכני וחדשני שאותו יזמתי ויצרתי יחד עם מכללת תעצומות והשירות הפסיכולוגי במעלות.

הנוהל כולל פרוטוקול חדשני שנקרא אאא ותפקידו למגר את החרם בצורה חכמה.
את הפרוטוקול כתבה הפסיכולוגית יעל אברהם, בליווי מקצועי של הפרופ׳ חיים עומר. בסיום המפגש תהיה לכל המשתתפים גישה ישירה לנוהל חרם המלא וגם מידע על דרכים נוספות בהן ניתן להעזר בי בשגרה ובחרום.

מה בהרצאה

לפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים בטופס או ליצור קשר בטלפון:
052-380-9797

העבודה הישירה עם הילדים מתחלקת ל- 3 קבוצות:

  • קבוצת העצמה: קבוצה לחיזוק כישורים חברתיים.
  • קבוצת טאי צ'י: לחיזוק ריכוז, קואורדינציה, משמעת עצמית ולימוד כיצד להרגיע את הגוף והמחשבה.
  • קבוצת מעצימים רב גילאית: שנבחרת על ידי הילדים עצמם מתוך כל כיתה, ואשר מכפילה את גודלה לאחר מספר מפגשים, והיא מחברת בין ילדים מובילים לילדים השקופים. בקבוצה זו הילדים יציעו רעיונות לשיפור פני בית הספר בפן החברתי, והקבוצה תבחר פרויקט אחד לביצוע.

בין שלוש קבוצות הילדים מתקיימים יחסי גומלין ונוצרים פרויקטים משותפים, כך שהילדים מתחילם לקחת על עצמם אחריות ולהרגיש שייכים. בנוסף, חלק מהילדים בקבוצות הייעודיות ילמדו להעביר משחקים חברתיים בכיתות שלהם וגם יוכלו להעביר מערכים לכיתות נמוכות יותר. בכך הם יוכלו לחזק את מעמדם החברתי בבית הספר בצורה היקפית.

דילוג לתוכן